Brev:
Er Mentholatum godt til babyer?
24. april 2004
Alder:
18 mdr.
Er Mentholatum godt til babyer?
Hej
Vores datter på 1½ måneder er meget forkølet og er irriteret af slim i halsen.
Vi har hørt, at mentholatum kunne hjælpe på hendes vejtrækning, hvis vi smurte et lag på hendes bryst og hals, Så kunne hun måske sove lidt bedre og det kunne vi også.
Udover, at hun er forkølet, spiser hun og har ikke feber.
Kristian