Brev:
Væske i øret - 8 mdr.
22. april 2004
Alder:
8 mdr.
Væske i øret - 8 mdr.
Min søn på 8 mdr. har væske i øret. Lægen siger, jeg bare skal give ham 400 mg flydende panodil om dagen, og så ellers bare vente på at trommehinden springer!! Hvor lang tid går der før den springer og skal jeg blive ved med at give ham smertestillende?
Jeg har det ikke godt med at fylde panodil i ham, selv om jeg kan se han får det bedre, kan man ikke få lægen til at springe trommehinden?
Hilsen Helle og Victor