Brev:
Væske i øret og flyvning
16. april 2004
Alder:
10 mdr.
Væske i øret og flyvning
Hej
Vores datter har væske i mellemøret efter en slem mellemørebetændelse for 1½ mdr. siden. Vi går til tjek hos ørelægen, der venter og ser om det ikke går væk af sig selv inden dræn kommer på tale.
Vi skal ud og flyve med hende om 3 uger, og er usikre på, hvordan det vil være for hende med væske i ørene? Gør det ondt? I så fald kan jeg tale med ørelægen og høre om dræn ville være en god idé at fremskynde lidt - det ville jo være ærgerligt, hvis hun fik dræn umiddelbart efter vores ferie, hvis det vil spare hende for noget ubehag dér.
Tak for gode svar,
Med venlig hilsen
Jannie