Brev:
Alternativ til panodil junior
8. november 2008
Alder:
7 mdr.
Alternativ til panodil junior
Hej Helen
Så er jeg på banen igen - denne gang med et helt generelt spørgsmål. Vi har læst flere steder at panodil junior indeholder parabener som er forbudt i mad - og som er mistænkt for at kunne påvirke sædkvaliteten.
Det er vi selvfølgelig ikke så glade for at skulle give vores lille dreng. Det er selvfølgelig små mængder, man hælder jo ikke panodil i ham, men alligevel.
Er der et alternativ som vi kan bruge i stedet?
Med venlig hilsen
Rikke