Brev:
Slim i afføringen
31. oktober 2008
Alder:
14 mdr.
Slim i afføringen
Hei Helen,
Bare et kort spørsmål denne gangen:o)
Lykke har hatt slim i afføringen i følge av diarre.
Hun har ikke hatt feber og leger, spiser og drikker som normalt. Hun virker absolutt ikke berørt av det på nogen måde.
Er dette noe vi burde bekymre oss om ligevel?