Brev:
3-dages feber?
30. marts 2004
Alder:
18 mdr.
3-dages feber?
Hejsa
Ja, så sidder man så her som første-gangs mor og aner ikke hvad man skal tro!
Min søn på 18 mdr. er snottet, er ved at få jeg ved ikke hvor mange tænder på een gang, har hostet i 2 dage og har tilmed haft feber i dag og sidst men ikke mindst så har han fået udslæt - en masse små røde prikker fra brystet og ned!
De sidste 4 dages tid har hans appetit været nedadgående, men det har vi ikke tillagt nogen bekymring, da hans appetit svinger MEGET i perioder. Så her til morgen havde han en lille smule feber, der er steget hen over dagen for at være væk igen her til aften.
Han snotnæse tillægger jeg vejret, men hosten lader til at gøre ondt - især her til aften. Hans tænder irriterer ham - fingerne er i munden konstant og han savler helt vildt, men det er jo meget normalt.
Da jeg så at han havde fået udslæt her til eftermiddag - det lader ikke til at klø, og det blev endnu mere rødt af at være i bad og rødmen blev formindsket da han blev kølet ned, tænkte jeg at det var da noget mærkelig noget - og så oven i alt det andet.
Jeg har prøvet at læse mig frem til hvad det kan være, (man bliver jo næsten hypokonder af det,), kunne jeg ikke rigtig få svar andet end det minder lidt om 3 dages feber - bortset fra at feberen er kommet samtidig med udslættet.
Hvad mener du?
Håber du kan hjælpe!
p.s. jeg har givet ham 3 ml børnepanodil til at tage toppen af smerterne ved hoste og tænder til en fredelig nat - det er vel ok?
Hilsen
En urolig mor