Brev:
Vores 6 mdr. gamle datter har maveproblemer og er begyndt at vågne meget om natten
2. juni 2003
Alder:
6 mdr.
Hej !
Vores datter er begyndt at sove meget uroligt. Hun har fra hun var 2½ måned og indtil nu (6 måneder) sovet fra ca 19.30 til 5.30 med et enkelt natmåltid. Her på det sidste ca. 4-5 dage er hun vågnet op 7-8 gange... grædende. hun er også blevet sværere at lægge i seng.
Det skal dog nævnes at hun har mange mave problemer. Hun har slem forstoppelse... smerter ved afføring til trods for behandling deraf. Hun drikker meget vand får grov kost og laktulose mikstur.
Hun har fået 3 tænder uden problemer og det ser ikke ud som om der nogen på vej, så det skulle ikke være det. Det eneste andet jeg kan komme i tanker om er at min mens. er ret kraftigt denne gang og det måske har noget med det at gøre (hun får bryst ca. 2-3 gange dagligt og lidt om natten).
Jeg håber du har et godt råd.
Helle