Brev:
Ondt i ørene?
16. september 2008
Alder:
10 mdr.
Ondt i ørene?
Hej Helen
Lidt tid siden jeg sidst har været her, men Madeline gør sig nu fint stiv i benene og ELSKER at stå op ad borde og gå ture på få skridt med os som støtte. Hun er tæt på at kravle. Hun gider dog ikke ligge på maven, men har fundet ud af at komme på alle 4 fra siddende stilling. Hun er 10 (!!!) måneder i dag :)
Mit spørgsmål denne gang lyder:
Madeline tager sig meget til ørene. Hun sætter tit begge hænder fladt mod ørene imens hun brokker sig. Er det tegn på hun har ondt i dem og jeg skal have hende undersøgt?
Jeg har tidligere skrevet til dig om røde knopper, som desværre endnu ikke er væk. Jeg har en tid til en børneallergi læge d. 29 september. Kan det være mælk hun er allergisk overfor? Har nemlig hørt det også kan give ørepine så!
Håber du kan hjælpe med lidt svar.
Hav en dejlig dag
Katrine, mor til Madeline