Brev:
Mavebrok
8. september 2008
Alder:
6 mdr.
Mavebrok
Hej Helen.
Min datter har et mavebrok - det er mig selv som påpegede det til lægen ved 5 mdr undersøgelsen - ingen andre havde sagt noget om det.
Udposningen sidder umiddelbart under ribben - svarende til maven - og lægen kaldte det noget som jeg ikke kan huske - men det skulle umiddelbart være ufarligt - og skulle gerne forsvinde i takt med at Amalie sidder op og endnu bedre går.
Lægen sagde at mange børn er født med det - men jeg kan ikke finde noget om det. Storesøster har det ikke -
Ved du noget om det??
Tak :-)))
K.