Brev:
Hvid belægning på læber
31. august 2008
Alder:
8 mdr.
Hvid belægning på læber
Hej igen.
Tak for dit madskema og gode råd ang. mad om natten. det går allerede meget bedre.
Mit spørgsmål er:
Hvad er den hvide belægning på hendes læber?
Her den anden dag så jeg at hun havde fået to hvide prikker på underlæben. Idag to dage senere har det hvide spredt sig til overlæben og mere som en belægning på underlæben, dog kun i den venstre side.
Håber at du kan hjælpe mig endnu engang.