Brev:
Tænder eller?
20. august 2008
Alder:
10 mdr.
Tænder eller?
Hej Helen,
Dicte er nu 10½ md., og er den dejlig glad og aktiv pige. Hun er startet i vuggestue hvor hun leger spiser sover osv., det er bare gået så godt. Hun kravler, rejser sig og har sluppet flere gange og gået 5-6 skridt.
De sidste 3-4 dage har hun taget alt i munden, villet være mere på arm, hun har ikke rigtig villet spise så meget og har haft lidt tynd afføring som lugter. Hun har kun de nederste 2 tænder, som vi ikke mærkede så meget til. Kan de øverste tænder godt generer et stykke tid? Kan hun få ondt i maven af alt det spyt/savl?
Hn får flaske kl. 19.15 hvor hun bliver puttet og vågner fortsat om natten og får en flaske, er det okay? Jeg har prøvet kun at give hende vand om natten, men så skulle jeg op 5-6 gange, hun blev ved med at vågne og efter 14 dage var jeg træt, og gav efter.
Med venlig hilsen
Anja