Brev:
Eksem og creme
17. august 2008
Alder:
15 mdr.
Eksem og creme
Hej Helen.
Jeg har lige et lille spørgsmål.
Thea har i et længere stykke tid haft eksem på ryg og mave som er ved at spræde sig til arme og ben.
Har været ved læge to gange og først anden gang gik han med til at hun skulle allergitestes fordi jeg insisterede på det, da det jo ikke går væk. Så nu går vi og venter på indkaldelse på sygehuset.
Nogle dage er det mere slemt end andre og der er det helt mørkerødt og kæmpe plamager over det hele, det ser voldsomt ud og jeg har taget billeder af det som jeg havde tænkt mig at tage dem med på sygehuset og vise hvis det nu ikke er så slemt der, så kan de da se hvordan det nogle gange ser ud.
Nå men til sagens kerne:o)
Når det er så rødt tror jeg det svier og klør på hende, jeg ville høre om jeg kan bruge nogle cremer der virker beroligende eller lokalbedøvende? Jeg brugte engang noget til mit eksem der hed noget i stil med sylokain (staves sikkert ikke sådan hehe..)
Men har du ellers andre ideer til hvad jeg kan smørre hende med da jeg efterhånden har prøvet alverdens cremer..
Håber du kan hjælpe lidt.
Med venlig hilsen
Nadja