Brev:
Eksem under øjnene
24. marts 2004
Alder:
15 mdr.
Eksem under øjnene
Hej
Vi har en datter på 15 mdr som her i vintermånederne har haft meget rug og rød hud i ansigtet og under øjnene har hun rødt udslæt der godt kan minde lidt om bumser (der dog ikke er gule).
Vores læge siger at det er vintereksem og vi har behandlet hende med Hydrokortison på kinderne, hvilket har hjulpet, men da dette ikke må komme i nærheden af øjnene har vi selvsagt ikke behandlet hende der.
Vores spørgsmål går på om udslettet under øjnene kan være noget andet end vintereksem samt hvad vi evt. kan gøre ved det.
Venlig hilsen
Morten