Brev:
Vågner i et skrig og røde knopper
3. august 2008
Alder:
9 mdr.
Vågner i et skrig og røde knopper
Hej Helen,
Tak for en super brevkasse :)
Nå men Sebastian er nu 9 måneder og har været flink til at sove om natten uden nat flaske, de sidste 3 uger hurraaa.... MEN nu er han begyndt at vågne i et stort skrig og der er intet der kan få ham ned igen, vi aner ikke hvad der kan være i vejen, det ender som regel med jeg tager ham med ind i stuen hvor jeg prøver at få ham til at falde til ro foran tv´et med en tegnefilm og en flaske, hvorefter han så er vågen alt mellem 2-3,5 time inden han overgiver sig og falder i søvn.
I den tid han sidder hos mig i stuen, tonser han rundt og stopper så op og begynder at græde igen et par gange.
Han har lige haft høj feber i 3 dage, og vi regnede med det så var 3 dages feberen, der lavede ravage. Men nu har han ingen feber længere men røde knopper i hele hovedet på halsen og lidt på ryg og mave, de har været der de sidste 3 dage og skifter mellem at være tydelige og svage i løbet af dagen. Vi tog ham til lægevagten igår nat, da vi blev alt for bekymrede, men han sagde der intet var at se. Sjovt nok er han fuldstændig rolig når vi er ude, men det går galt når vi er hjemme i vante omgivelser.
Nå men vi er ved at være godt trætte, da søvn ikke lige er det vi får mest af.
Hov en ting til, der er 5 tænder på vej igennem på samme tid, kan det være skyld i en del af det?? Vi giver ham forresten babypanodil om natten når han går helt amok, for det lyder virkelig som om at han har meget ondt. Kan vi gøre andet???
Håber du kan hjælpe
Med venlig hilsen
Sebastians mor