Brev:
Forkølet spædbarn
22. marts 2004
Alder:
1 mdr.
Forkølet spædbarn
Hej
Vores datter på nu 6 uger har været forkølet i nu 3 uger. Er det helt normalt? Hun har stoppet næse og er meget genert af det om natten, sover uroligt. Kan man ikke gøre noget?
Vores læge siger det skal gå over af sig selv, men jeg syntes nu at 3 uger er lang tid!
På forhånd tak
Christina