Brev:
Væske i ørerne - 9 mdr.
21. marts 2004
Alder:
9 mdr.
Væske i ørerne - 9 mdr.
Min søn på 9 mdr. har efter BOEL-prøven fået konstateret væske i ørerne. Han har fået ordineret Liadin i en uge, pause i en uge og så igen Liadin i en uge.
Er der ellers noget jeg skal være opmærksom på mht væske i ørerne? Skal jeg sørge for at han ikke får vand i ørerne under bad? Hvad kan jeg gøre for at han får det bedre?
Han har de sidste tre måneder været umulig at få til at sove i sin egen seng, vil kun sove, hvis jeg ligger ved siden af ham og så sover han igennem (i vores seng). Kan det have noget med væske i ørerne at gøre?