Brev:
Søvn og kun en lur
21. juli 2008
Alder:
10 mdr.
Søvn og kun en lur
Hej Helen
Jeg skrev til dig for et par dage siden, ang Lunas sovevaner og det at hun skulle sove på sit eget værelse. Det har vi nu prøvet 2 nætter og det er gået forrygende. Før i tiden lagde vi hende kl 21-21.30, sov i sin seng i vores soveværelse. Men de sidste 2 dage har hun sovet igennem fra kl 20 til 7.30 på eget værelse.
Men hun har derimod ikke taget andre lure end middagdsluren på max 2 timer. Er det ok at hun kun får en lur i alderen 10 mrd. Hendes samlede søvn bliver 12 1/2-13 timer i døgnet.
Line