Brev:
Overgang til én lur
16. januar 2018
Alder:
16 mdr.
Overgang til én lur
Hejsa Helen.
Som et sidste spørgsmål fra de andre breve, skal jeg lige høre omkring overgangen fra 2 til 1 lur som vi har snakket om.
Vi er jo helt vildt meget i tvivl, om det er nu vi igen skal begynde med én lur, da hun er begyndt at blive "svær" at få til at sove om aftenen igen. når kl er 21 er hun stadig ikke "klar" eller hvad man siger.. Hun ligger sig dog stadig til at sove uden brok til sin formiddags lur. Vi kan dog også trække hende så hun kun får én. Bare lidt mere træt selvfølgelig..
Mit spørgsmål er så, om når vi går over til én lur, om det er ok at hun somme tider får 2, hvis hun er stået før op. Lige indtil hun er kørt ordentligt ind i det? Om det er ok man skifter lidt i starten? Eller om det forvirre hende totalt.
Med venlig hilsen
K