Brev:
Spjætter i søvne
15. januar 2018
Alder:
13 mdr.
Spjætter i søvne
Hej Helen,
Min søn spjætter nogle gang når han sover. Jeg er mest opmærksom på det når vi køre bil og han derfor sidder op og sover.
Det sker gentagende gange når han først er startet på det.
Men jeg har svært ved at vurdere om det er noget han også gør når han ligger i sin seng (da der jo er mørkt).
Er der noget jeg skal være opmærksom på i forhold til dette?
Med venlig hilsen
Kris