Brev:
Vågner præcist kl 04.30-04.45
7. januar 2018
Alder:
14 mdr.
Vågner præcist kl 04.30-04.45
Kære Helen.
Min datter på 14 måneder er på det seneste begyndt at vågne rigtig tidligt om morgenen. Hun vågner ret præcist mellem kl. 4.30 og 4.45 og er frisk til at starte dagen. Tidligere kunne godt sove til 6-6.30.
En almindelig hverdag ser ud som følger:
Kl. 4.45 vågner hun og kommer ind i vores seng, hvor hun sidder og leger i sengen indtil, vi står op med hende omkring kl 6.
6.30 morgenmad
kl. 8.00 puttes hun til formiddag. Hendes to lure varierer meget i længde. Nogle dage kan hun sove op til tre timer om formiddagen
11.00 frokost
12.00 eftermiddagslur eller senere hvis hun har sovet en meget lang formiddagslur.
14.45 Snack
17.30 aftensmad
19.30 Godnat. Hun er som hovedregel nem at putte og hun sover fint om natten og skal oftes ku have sutten, hvis hun vågner.
Har du gode råd til om vi kan få hende til at sove lidt længere om morgenen?
Hilsen