Brev:
Vågner konsekvent kl. 5 men er ikke udhvilet
6. januar 2018
Alder:
21 mdr.
Vågner konsekvent kl. 5 men er ikke udhvilet
Kære Helen,
Alberte på 21 mdr. Vågner konsekvent kl. 05 hver morgen. Jeg er selv A menneske, og vil sagtens kunne stå op kl. 5, men hun er mega træt, og når kl. Er 6 siger hun at hun vil sove igen, men i sin babyjogger udenfor.
Det er ikke sult, og vi forsøger virkelig ikke at spise morgenmad før kl. 07 netop for ikke at sætte maven igang. Vi har spist aftengrød hver aften i næsten 1 år så det er ikke sult.
Skal vi være standhaftige i en periode og ikke tage hende op af sengen? Hun har generelt altid sovet mindre en gennemsnittet, men 8 timer om natten klarer hun simpelthen ikke.
Med venlig hilsen
Julie