Brev:
Søvn/vuggestue 11,5 mdr
2. januar 2018
Alder:
11 mdr.
Søvn/vuggestue 11,5 mdr
Hej Helen.
Blot et kort spørgsmål.
Min datter går jo i vuggestue og har det med at sove en laaaaang formiddagslur på op til 4 timer, derfor kan hun ikke altid puttes i VS om eftermiddagen. (Jeg henter ca 16.30 og har bedt dem om at vække senest kl.16.00).
Hvad gør jeg så med sådan en lille træt pige når vi kommer hjem?
Er det bedst at holde hende vågen med lidt skrig og skrål og så tidlig i seng? Eller vil hun have godt af en lille powernap? Eller er det bedre at lade hende sove længere end til kl.16 i VS.
Med venlig hilsen
M
PS. Vores nattesøvn kører stadig ikke optimalt. Og hun er gerne vågen kl.4 og noget tid frem...
PPS. Tak for en skøn brevkasse.