Brev:
Samsovning med to blebørn
2. januar 2018
Alder:
12 mdr.
Samsovning med to blebørn
Hej Helen.
Vi har en datter på 1 år og lige om lidt ankommer en lillebror.
Vores datter sover fortsat i egen tremmeseng, inde i vores soveværelse. Og det fungerer pt rigtig fint. Har mange familiemedlemmer som har presset på ift at vi burde lade vores datter sove på hendes eget værelse nu, og få det indført inden babys ankomst. Men for os har det bare føltes mest rigtigt at sove i samme rum :) ...
...
Har du erfaringer med hvordan vores datters søvn vil blive påvirket, når baby også skal til at sove i soveværelset og måske skal have mad/bleskift osv om natten? Tror du at vores datter vil blive forstyrret i sin søvn, og er det uhensigtsmæssigt at lade hende sove hos os fortsat? Hvad er bedst for et barn - at sove på eget værelse eller hos forældrene?
På forhånd tak!
Med venlig hilsen
Snart mor til to