Brev:
Hjerteskærende skrig om natten
11. december 2017
Alder:
15 mdr.
Hjerteskærende skrig om natten
Kære Helen.
Tak for din tidligere rådgivning omkring nedtrapningen af amningen til min 15 måneder gamle pige, vi har dig valgt at holde ved efter 2 lur amning da det er den hun kobler fra til efter en lang dag i vuggestuen og det virker os som om det den mest sårbare for hende at undvære..
Børn på 15 måneder, er det normalt at de har urolige nætter!?
Nanna har stadigvæk flere urolige næter end rolige :-/
Dog acceptere hun at hun ikke bliver ammet!.
Hun reagere nogle dage meget voldsomt omkring kl 3-4 stykker om natten, kaster hun sig rundt og skriger helt hjerteskærende!
Tager man hende op kæmper hun med arme og ben for at komme fri - så sætter jeg hende midt i vores store seng hvor hun kaster sig rundt... nå der er gået lidt prøver jeg at tage hende op i min farvn nogle gange går der lidt før hun falder til ro andre gange kan der gå halve timer.
Når det værste udbrud er over er hun nogle gange meget udkørt og sover tungt videre andre gange er det som om hun er vågnet for meget og ikke tør sove og så nægter hun at blive lagt i sengen og tager jeg hende så op ved siden af mig får jeg ikke sovet for hun klamre sig til mit hoved og vil nusse mit hår og have mit hoved meget meget tæt på hedens ( lidt som om hun er angst for jeg forsvinder ) :-/. Hvad skal man forvente er normalt eller er der nogen alarm klokker der ringer hos dig?
Hilsen