Brev:
Kan ikke sove uden sut i munden
6. december 2017
Alder:
2 mdr.
Kan ikke sove uden sut i munden
Hej Helen
Min mand og jeg fik på et tidspunkt rådet ‘at vi skulle amme i søvn’ (Det var ikke på denne side). Når vi så tog vores datter fra, så skulle vi erstatte brystet med sutten.
Det har desværre resulteret i, at vores datter nu ikke kan sove uden sin sut i munden. Både når hun falder i søvn midt i en amning, men også hvis hun bliver puttet uden at falde i søvn ved brystet.
Så jeg skal op flere gange om natten for at give sut igen.
Hvordan kommer vi væk fra denne vane?
Udover sutten svøber vi og synger som putteritual.
På forhånd tak for svar 🙂