Brev:
Vågner om natten og nattøj
17. oktober 2017
Alder:
17 mdr.
Vågner om natten og nattøj
Hej Helen
Vores søn er begyndt at sove dårligt om natten, og det har han gjort i 1 måned. Han står op flere gange om natten og vil ikke sove videre, medmindre vi går med ham på armen i lang tid.
Med hensyn til påklædning, hvad anbefaler du at han sover i og hvor meget? Vi har et lidt lunt sove værelse. Jeg sover selv i bukser og en t-shirt med korte ærmer. Min søn sover i en tynd bambus eller uld heldragt med en body inde under dragten. Han kan ikke lide at sove med dyne, så den ligger altid ved siden af ham eller forenden. Men er det fint at give ham to lag på når han ikke sover med dyne?
Kan du hjælpe med en bedre søvn?
På forhånd tak.