Brev:
Jetlag - 3 mdr.
9. oktober 2017
Alder:
3 mdr.
Jetlag - 3 mdr.
Hej Helen
Så er vi ankommet Kina, med 6 timers forskel fra Danmark. Jeg tror min datter har jetlag, hvordan skal jeg gribe det an?
Hun sover meget om dagen og mellem kl 23-04 vågner hun et par gange. Nogle gange kan jeg se at det er fordi hun skal have hjælp til at sove videre, men kl 02 er hun helt vågen
Skal jeg blot følge hendes behov ? Hvis ja, skal der så tændes lys og aktiveres eller dæmpet lys og hygge med hende til hun bliver træt og putte hende igen?
Jeg tænker jeg ikke kan presse hende til at sove hvis hun ikke er træt?
Håber mine spørgsmål giver mening.
På forhånd tak for hjælpen!