Brev:
Antal dagslure og kunne sove igennem?
18. september 2017
Alder:
2 mdr.
Antal dagslure og kunne sove igennem?
Kære Helen,
Endnu et spørgsmål til dig :)
Jeg er lidt i tvivl om min datter sover "normalt", både mht lure om dagen, men også om natten
Hendes dag er typisk således:
Kl. 7-7:30 vågner hun
Kl. 8-9 formiddagslur
Kl. 12 middagslur
Kl. 14 eftermiddagslur
Kl. 16 endnu en lur
Kl 18/17 endnu en lur
Kl.20:30/21: sengetid
Kl: 23/00: amning
Kl.02: amning
Kl.04: amning
Som du kan se tager hun mange flere lure end de 2-3 lure. Er det fordi hun ikke får sovet nok i lurene? De kan variere mellem 30 min til 2 timer.
Skal jeg prøve at trække den ud, så hun blir endnu mere træt til længere lur?
Jeg er tit i tvivl om hun vågner efter kl 02 om det er pga sult eller fordi hun ikke kan sove mere. For hvornår skal hun kunne "sove igennem"?
Kl 04 vågner hun faktisk og jeg prøver at vugge hende igen i Slyngevuggen , og oftest falder hun i søvn fhv nemt.
Håber det gav mening :)
På forhånd tak for svar