Brev:
3 lure
15. september 2017
Alder:
4 mdr.
3 lure
Kære Helen
Jeg har en dreng på 4 1/2 måneder og han sover stadig 4 lure om dagen.
Han sover nok maks 2 timer og mindst 30 min når han får en lur, og han er som regel træt igen efter 40 min.
Han spiser meget, bliver puttet ved 19-19:30 tiden og er en del urolig om natten og vågner nok hver 2 time for at få mad eller tryghed.
Mit spørgsmål er om jeg skal holde ham vågen og lære ham 3 lure, eller skal jeg bare putte ham når han er træt?
Kan dette hjælpe ham med at sove mere igennem om natten?
Med venlig hilsen
Susanne:)