Brev:
Baby 3 1/2 måned, søvn om dagen! Del II
13. september 2017
Alder:
3 mdr.
Baby 3 1/2 måned, søvn om dagen! Del II
Hej Helen.
Tusind tak dit svar! Det er helt sikkert noget vi vil afprøve og som vi håber kan hjælpe Villads.
Du forslog at svøbe ham. Det er afprøvet, og han går helt i spåner. En sovepose er ikke noget vi har prøvet, men det tror jeg vi gør.
Jeg har lidt spørgsmål til et par ting:
Du skriver at det vil være en rigtig god ide at mælk indgår som en del af putteritualet. Det var det også med min store søn, men Villads er altid døden nær af sult når han vågner, så det er blevet sådan at han altid spiser efter lur, er vågen og bliver puttet.
Hvordan vender jeg det så det bliver en del af putteritualet? Er det bare at tilbyde ham en flaske mere?
Villads sover typisk 4 lure på en dag. Er det også ok? Eller vil det naturligt blive til 3 hvis jeg lykkes med at få ham til at sove lidt længere lure?
Hvor længe kan han højst holde sig vågen af gangen? Han er ikke altid nem at aflæse.
Bedste hilsner
V og V's mor.