Brev:
Lur 13 mdr
12. september 2017
Alder:
13 mdr.
Lur 13 mdr
Hej Helen.
Jeg skriver pga jeg har meget svært ved at putte mit barn om dagen. Han bliver stiktosset og skriger voldsomt. Dette uafhængigt af hvor træt han er. I vuggestuen har de ingen problemer!!!!
Jeg går frem og tilbage med barnevognen, som jeg altid har gjort. Intet har ændret sig, han bliver blot voldsom sur nu. Til sidst bliver jeg nødt til at tage ham op. Og det hjælper ikke at prøve at lægge ham ned igen.
Om aftenen får han flaske og falder i søvn i mine arme lige efter og bliver lagt med det samme. Jeg synes han sover ok om natten.
Med venlig hilsen
Laila