Brev:
Aften/nat amning og natteroderi II
10. september 2017
Alder:
7 mdr.
Aften/nat amning og natteroderi II
Hej Helen.
Tak for dit svar. Jeg vil forsøge at få mere struktur, og få mere mad i hende om dagen.
Et spørgsmål til MME, hvor meget er et måltid? Der står ca 180 ml på pakken, men hun drikker ofte ikke mere end 100 ml af gangen, er det nok?
Når jeg pumper ud, er der ikke mere en max 120 ml i begge bryster tilsammen.
Men et af mine spørgsmål var jo, hvor længe må hun græde?
Og hvor længe skal jeg forsøge at trøste om natten?
Det gør jo ondt i mit hjerte, men vil heller ikke skabe dårlige søvnassociationer, så må stramme mig an.
Jeg forsøger at være tydelig at nu skal vi sove, og nu er det godnat tid. Jeg har forlænget hendes vågentid ved middag og går i bad med hende kl. 19.00, så hun kan være klar til at sove kl.20.00
Endnu en gang tak for hurtigt svar.
Mange hilsner
M