Brev:
Putning og være ude om aftenen
1. september 2017
Alder:
5 mdr.
Putning og være ude om aftenen
Hej Helen.
Hvordan skal man gøre når man f.eks. er inviteret til fødselsdag en lørdag aften med baby?
Skal man tage baby med og så putte i et værelse og så tage hende over i autostolen når man skal hjem? Eller?
Vil jo helst ikke lade hende blive passet alt for tit, men er også lidt nervøs for at tage hende med og hun så skal opleve alle de skift (autostol) og forstyrrelser inden hun kommer i hendes egen seng.
Vil selvfølgelig prøve at begrænse de arrangementer der er om aftenen, men er også bange for at vi "glemmer" os selv og vennerne....
Men hvad vil det bedste være at gøre if. dig?
Tak :-)