Brev:
Sætter sig op i barnevognen - 9 mdr.
25. august 2017
Alder:
9 mdr.
Sætter sig op i barnevognen - 9 mdr.
Hej Helen,
Min søn er begyndt at sætte sig op når han bliver puttet i barnevognen, jeg er godt klar over det (forhåbentlig) bare er en fase han skal igennem. Men jeg har lidt svært ved at gennemskue om jeg skal lade ham sidde og selv "falde" om når han er kørt helt træt - eller om jeg skal gå ud og putte ham igen og igen?
Med venlig hilsen
Kris