Brev:
Sover min baby for meget?
14. august 2017
Alder:
6 mdr.
Sover min baby for meget?
Hej Helen.
Jeg har en søn på 6 måneder, en rigtig god og nem dreng, men jeg har læst og hørt meget rundt omkring hvordan andres børn på 6 måneder sover og de sover slet ikke så meget, jeg ved ikke om jeg bare er heldig eller om det er noget man skal bekymre sig for.
Han sover fra kl:
20:00-06 nogen gang 07:00 og får en flaske på 200 ml.
Så sover han videre fra kl 06:20 eller 07:20 til kl 10-11 stykker.
Så står vi op, hvor han får majs- eller hirsegrød med lidt frugtmos.
Når kl så bliver 13-14 stykker sover han igen der er det så forskelligt, hvor lang tid, det kan være fra 20 minutter til 3 timer. Når det er 20 minutter så sover han flere gange indtil kl 20:00, men hvis det er 3 timer sover han ikke mere til kl 20:00.
Jeg vil så lige sige at han er en meget stor baby, han vejer 9,9 kg og er 74 cm. Ved ikke om det måske er derfor han sover så meget? Og ikke har brug for mad om natten?
Glæder mig til at høre fra dig!