Brev:
Mælk og falde i søvn selv
28. juli 2017
Alder:
3 mdr.
Mælk og falde i søvn selv
Hej Helen.
Har også lige nogle andre ting jeg vil spørge om.
Med hensyn til mad, ska man give ham hver 2-3 time eller er det svært og sætte tid på?
En anden ting, han har altid haft svært ved og sove hvordan lærer man ham at falde i søvn selv? Og hvis han vågner hurtigt når han ligget i barnevogn hvordan får jeg ham til at sove igen? Og en sidste ting har du en god ide til et putteritual?
Hilsen Sandra