Brev:
Slut med flasker?
28. juli 2017
Alder:
11 mdr.
Slut med flasker?
Kære Helen
Lige et hurtigt tillægsspørgsmål :-)
Vores lille dreng bliver 1 år om to uger, og er jo pludselig slet ikke så lille mere.
Men han er ret glad for begge sine flasker - han får en ifm sin sene lur (cirka kl. 13) og igen når vi putter ham om aftenen (cirka 19.30/20).
Vuggestuen giver ham gerne flaske midt på dagen. Men skal vi forsøge at lade ham undvære eller skære ned? Og må vi beholde putteflasken kl. 20 lidt endnu?
Eller tager mælken (MME) pladsen for mere "rigtig" mad?!
På forhånd mange tak.
Kærlig hilsen
L