Brev:
Sveder under søvn
26. juli 2017
Alder:
4 mdr.
Sveder under søvn
Hej Helen..
Min dreng sveder meget. Specielt under amning, men også når han sover. Når han vågner om natten og bliver ammet, er sengen drivvåd hvor hans hoved og ryg har ligget. Jeg er 100% sikker på at det ikke er urin, da det samme sker når han sover på mig om dagen, og der er ikke vådt hvor hans numse ligger.
Han sover i en tynd kortærmet body med dynen løst over sig. Jeg har prøvet at give ham en uldbody på, da jeg har fået afvide den skulle kunne temperere han bedre. Vi har for nyligt købt en ny madras til ham, der skulle give bedre cirkulation, og derved afhjælpe problemet. Intet har indtilvidere hjulpet.
Der er ca 22 grader i soveværelset og vi sover med vinduet på klem. Det er svært af få temperaturen længere ned, da vi ellers ligger i træk.
Hvad tænker du om ovenstående?
Med venlig hilsen
Mor til Johannes.