Brev:
3 eller 4 lure
23. juni 2017
Alder:
3 mdr.
3 eller 4 lure
Hej Helen.
Jeg er i tvivl om jeg skal putte min datter til nat kl.19 eller om det er for tidligt? Det kommer helt an på hvordan dagen forløber - nogle gange passer det med de 3 lure og andre gange er jeg i tvivl. F.eks. så dagen i dag således ud:
08.00 - stod op
09.15-09.50 - sov
11.45 - 14.00 - sov - med mange afbrydelser :-/
16.00 - 16.45 - sov
Det gør at hun jo bliver træt kl.19.00 - skal vi så ligge hende til en 4. lur på de 30-40 min. eller skal vi allerede putte hende til nat der for at holde fast i de 3 lure?
Tak :-)