Brev:
Projekt flaske og putteritual
23. juni 2017
Alder:
3 mdr.
Projekt flaske og putteritual
Hej Helen.
Vi har øvet med flasken et stykke tid, men hun vil bare ikke tage den. Så lige nu holder vi pause og så tænker jeg at jeg forsøger mig igen når hun bliver 4 måneder med noget vælling - kan være hun bedre kan lide smagen heraf. Og ellers må jeg blive ved med at amme ;-)
Vi har tænkt på at indføre et putteritual hvor jeg ikke går med i seng og dermed ammer hende i søvn. Men vil det være en god idé at vente til hun ikke længere er så urolig når hun sover? Evt. til 5 måneders alderen?
Hilsen