Brev:
Nyt putteritual - 3 mdr.
8. juni 2017
Alder:
3 mdr.
Nyt putteritual - 3 mdr.
Hej Helen.
Tak for dine tidligere svar.
Vi er igang med at træne med flasken om aftenen. Den er dog ikke blevet accepteret endnu, så vi øver hver aften og håber det lykkes en dag så mine bryster kan få lidt ro.
Som det er i dag falder hun i søvn ved mig og brystet i dobbeltsengen. Dette er OK nu, men jeg ser også frem til at kunne putte hende uden selv at skulle hoppe med i seng alle dage (evt. med flaske i stedet). Findes der et tidspunkt i hendes udvikling hvor det vil være bedst at arbejde på et nyt putteritual (som ikke indebærer at blive ammet i søvn i sengen)?
Hilsen