Brev:
Søvn om dagen - 12 mdr.
5. juni 2017
Alder:
12 mdr.
Søvn om dagen - 12 mdr.
Kære Helen
Så er vi her igen og denne gang drejer det sig om søvn om dagen.
I en lang periode sov lillesøster ca. 1,5 t formiddag og 1,5 time eftermiddag, og det fungerede egentlig meget godt.
Nu er hun begyndt at blive rigtig svær at få til at sove om eftermiddagen.
For det meste sover hun 1-1,5 t om formiddagen og sover fra et sted mellem kl. 9.30-10. Hun bliver så lagt til en eftermiddagslur et sted mellem kl. 14.30-15 og sover her hvis hun vil sove 40 min og det er egentlig ok. Men problemet er nu at hun ret tit er svær at få til at sove om eftermiddagen hvilket resulterer i at hun nogen dage ikke sover fra kl. 11.10-11.30 til nu bliver lagt til natten kl. 19.30. Det er simpelthen for lang tid og hun er meget pylret.
Vi har overvejet 1 lur men hun virker bare til at være træt ved 9.30-10, så hvad gør man så?
Jeg er ikke meget for at vække fra formiddagslur og det ved jeg også de ikke vil gøre i vuggestuen.
Så hvad gør vi så? Har du nogen gode bud?
Det siges hun for det meste sover hele natten fra kl. 19.30-20 til kl. 5.30-6.
Hilsen