Brev:
4 måneder og sover dårligt om dagen
24. maj 2017
Alder:
4 mdr.
4 måneder og sover dårligt om dagen
Hej Helen 😄
Nu er det hvis min tur til og få et godt råd. Jeg har spurgt min egen sundhedsplejerske, men hun kan ikke rigtig give mig et svar.
Ja som overskriften lyder så er det søvn den er galt med herhjemme. Jeg har en dreng på 4 måneder, der sover rigtig dårligt om dagen. Det er korte lurer på 30-45 min af gangen.
Liam har altid sovet on/ OFF og det skal forklares sådan han døjede meget med maven de første 3 måneder. Vi prøvede kranio sakral, zoneterapi, og kiropraktor. Dette synes ikke rigtig at have hjulpet. Liam havde 6 gode uger hvor han sov godt om dagen 1 1/2 time om formiddagen og 2 1/2 time til middag og 30 mim til den sidste lur. Da Liam blev 15 uger så stoppede det og han vågner konstant, skal have sut og rokke medbarnevognen. 2 min efter igen, skal jeg gentage det samme igen. Liam ligger med lukket øjne og græder, og virker ikke til, han er færdig med og sove.
Hvis jeg tager ham op, og overgiver mig så er han bare pyldret og ville ikke det helt store, andet end og hænge på mig. For en uge siden prøvede jeg og ligge ham i min seng, så sov han som han plejede i 3 dage gode lurer igen, men derefter tilbage igen ved det gamle.
Liam sover godt om natten. Han sover ca fra 20 til 20.30 om aften og er oppe igen 6.30. Problemet er bare han ikke sover nok om dagen, og er ikke nem og tilfredsstille. Han får grød til formiddag og kartofler og gulerødder til aften. Han er en stor dreng der vejer 8 kilo og er 69 lang.
Hilsen Liams mor