Brev:
Sovetemperatur og sommervarme
23. maj 2017
Alder:
6 mdr.
Sovetemperatur og sommervarme
Hej Helen,
Hvor varmt må der være inde i en barnevogn? I dag har der cirka været 25 grader og inde i barnevognen 28. Jeg synes det virker meget varmt, og jeg ved godt at du ikke kan komme med et præcist tal, men er der noget man kan gå efter?
Alternativt er det bedre at min søn sover indenfor når det er så varmt?
Han har ikke været våd eller klam af sved, men han har også kun været iført en body uden ærmer, jeg tænker meget på hvordan vi bedst håndtere sommeren med forhåbentlig masser af sol.
Min babyalarm har indbygget en temperaturalarm, fra fabrikken er den indstillet til 38 grader, det synes jeg virker meget voldsomt.
Jeg vil rigtig gerne have dine tanker om hvad der virker som et godt niveau at sætte sådan en alarm på? Jeg er selvfølgelig opmærksom på at min søns påklædning, vinden osv. har rigtig stor påvirkning.
Med venlig hilsen
Kris