Brev:
Modermælkserstatning stop
13. maj 2017
Alder:
12 mdr.
Modermælkserstatning stop
Hej Helen
Min søn er nu 1 år, og jeg er i tvivl om hvordan jeg stopper med flasken og modermælkserstatningen?
Lige nu får han en flaske inden han skal sove om aften og engang imellem får han en midt om natten, så to flasker modermælkserstatning i døgnet.
Skal jeg stoppe med de to flasker helt nu? Eller hvordan?
Hilsen