Brev:
Putning - dreng 3 måneder
10. maj 2017
Alder:
3 mdr.
Putning - dreng 3 måneder
Hej.
Vi har en dreng på 13 uger i morgen.
Han har meget svingende dage - også hvad angår hans søvn. Som ofte går det godt med at putte ham om dagen (dog spilder han ikke tiden på at sove) men om aftenen er det sværere.
Vi putter han gerne ca. 19.30. Han virker træt med røde øjne, høje gab og trang til at være tæt på os. Han ligger i lang tid: ikke grædende eller ulykkelig, men roder meget rundt, hiver dynen op og ned fra hovedet af og spjætter med kroppen. Ca. 1,5 time hver aften.
Vi har prøvet forskellige tiltag: hvis støj, putning i lift, på sofa og på briks i stuen.
Vores soveværelse og alle andre værelser er i kælderen og stue samt køkken i stueetagen. vi har haft svært ved at putte ham i soveværelset, da vi føler at det er "langt væk" fra os af.
Hvad kan vi gøre for at skabe ro og struktur hos den lille mand?
Venlig hilsen
H.