Brev:
Søvnrytme, hvor vi skal knap så tidligt op
5. maj 2017
Alder:
6 mdr.
Søvnrytme, hvor vi skal knap så tidligt op
Hej Helen
Jeg har et enkelt spørgsmål om søvn. Vores dreng bliver puttet til natten et sted mellem 19 og 20 og vågner kl 5 cirka. Hvordan vil du råde os til at skabe en rytme, hvor vi skal knap så tidligt op? :)
Han spiser en del mad om dagen og får lidt over en halv liter mælk i flaske i døgnet. Den ene flaske er midt på natten. Nogle gange når han fire lure i løbet af dagen, fordi han vågner så tidligt. Første lur er jo allerede kl 7. Og nogle gange vågner han kl 15 fra sin tredje lur.
Tak.