Brev:
27 måneder og vågner for at holde i hår
23. april 2017
Alder:
2 år, 3 mdr.
27 måneder og vågner for at holde i hår
Kaereste Helen
Jeg har haft hjaelp fra dig i begge mine drenges opvaekst. Og jeg har altid brugt dine svar og boeger til at finde den rigtige loesning for mine boern.
Men vi har simpelthen et problem der bliver ved og ved og ved!!
Min lille dreng paa nı knap 27 maaneder er simpelthen et mareridt naar det kommer til soevn. Som du ved har han altid villet have mig, ok der goer vi saa bare.. han bruger stadigvaek ikke bamse eller noget andet selvom jeg har proevet meget.
Jeg ligger ham og hans bror i seng og fortaeller en godnat historie. Han vil saa traekke i mit haar, nogen gange modstaar jeg men saa traekker det bare ud med at sove.. jeg har nu her de sidste to maaneder virkelig holdt fast i at han sover uden at han traekker i mit haar. Saa forraeller jeg en historie, hvor han mindst 10 gage spoerger maa jeg traekke imdit haar.. nej siger jeg,saa siger han med det samme.. bare lidt.. nej. Og den koerer videre indtil han golder op..
Ok saa falder han i soevn, endelig!! Men saa vaagner han mindat 2 gange.. saa skal han enten have vand eller ind til mig.. Han tuder som vild hvis han ikke faar sit vand-inde i koekkenet.. ja han skal der.. og saa vil han rive i mit haar... og saadan bliver jeg vaekket mindst to gange.. vi giver ham sin vilje til sidts, fordi jeg er saaa traet om natten og fordi jeg ikke vil have at han vaekker storebror..
Nu er han over to aar.. han har altid vaeret elendig mer soevn.. ellers er han ennn pragfuld og velbegavet barn.. vi har lige vaeret til laege han fejler intet..
Men jeg vil gerne have bare en nat hvor jeg sover og vaagnet om mırgenen:) han sover ved 21 tiden og vaagner ved 07.30 tiden..
Ps: Han er ret morsyg.
Mange mange tak
Mor D