Brev:
Samsovning - 3 mdr.
11. april 2017
Alder:
3 mdr.
Samsovning - 3 mdr.
Kære Helen.
Vores lillebror er nu lidt over 3 måneder. Mit spørgsmål er på ingen måder akut eller presserende, men jeg har nu længe gået og tænkt over det:
Indtil nu og noget tid endnu bliver han om aftenen puttet i sin lift; han bliver lagt nogenlunde samme tidspunkt hver aften og ligger sig fint til at sove og har en fin (og ret forudsigelig rytme). Storesøster på snart tre bliver puttet i sin seng på vores soveværelse og vi sover derfor alle sammen om natten. Hun er sød til at blive puttet og lægge sig til at sove, men hun ligger lidt tid (nogle gange mere end andre kan vi høre) og synger dagen færdig.
Mit spørgsmål er; når han nu bliver for stor til at blive puttet i liften og skal puttes i sin seng - hvordan gør vi det? Det er helt lavpraktisk for jeg kan slet ikke få øje på hvordan det kan lade sig gøre. Storesøster har nemlig ret travlt med at "være i hovedet" på lillebror, hvis hun ikke oplever vores fulde opmærksomhed.
Jeg er alene med dem to aftenener om ugen, så det skal kunne fungere dér også.
Begge bliver puttet omkring kl 19.
På forhånd tak