Brev:
5 mdr og voldsom urolig om natten
15. marts 2017
Alder:
5 mdr.
5 mdr og voldsom urolig om natten
Hej Helen
Tak for dine svar.
Her er endnu et spørgsmål.
Min dreng på nu fem måneder er igen blevet voldsomt urolig om natten. Han sover også meget lettere, og vågner flere gange. Hen over hele natten ligger han og sparker benene op og ned, så dynen ryger af, og hælene hamrer i madrassen. Han er også begyndt at klynke og græde en del gange hen over natten. Nogle gange hjælper det at give sutten, men det er jo virkelig en dum situation, vi har sat os selv i med at skulle være så meget vågne for at give sut mv.
Det virker, som om han måske har ondt i maven. Han får stadig flaske ved 23tiden og ved 3tiden. Han får den i sengen og bøvser ikke, for selv om vi tager ham op om natten, kommer der ingen bøvs, så vi er begyndt at lade ham ligge. Sådan har det altid været, at han ikke har bøvset om natten.
Og tilføjelse til dit foregående svar om gråd: Han græder, når han skal have tøj på, især hen over armene. Og når han skal puttes, er det mest når huen skal på. Så det er ikke pga manglende træthed mv...
Tak.